Zasady pobytu

Doba hotelowa i odpowiedzialność gości:

  1. Pokoje wynajmowane są na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00, a kończy o godz. 11.00. Ewentualne zmiany dotyczące rozpoczęcia lub zakończenia pobytu mogą być przedmiotem indywidualnych ustaleń.
  3. W przypadku stwierdzenia usterek lub braków w wyposażeniu pokoju. Gość jest zobowiązany do zgłoszenia swoich spostrzeżeń właścicielowi.
  4. Na terenie Pensjonatu Farma dzieci poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałą opieką opiekunów prawnych. Za bezpieczeństwo dzieci odpowiadają ich opiekunowie.
  5. Po zameldowaniu się wczasowicz bierze na siebie odpowiedzialność za rzeczy będące na wyposażeniu pokoju. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z ich winy.
  6. Wszelkie awarie i usterki prosimy natychmiast zgłosić u właściciela celem ich usunięcia.
  7. Każdorazowo opuszczając pokój Gość ze względu na bezpieczeństwo powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić wodę i sprawdzić, czy drzwi są zamknięte.
  8. Gość nie może przekazywać pokoju ani go udostępniać bez zgody właściciela innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
  9. Właściciel pensjonatu nie odpowiada za przedmioty wartościowe pozostawione w wynajętych pomieszczeniach.
  10. W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, tytoniu i papierosów elektronicznych oraz zażywania środków odurzających. Gość nie stosujący do zakazu zostanie obciążony opłatą stanowiącą równoważność kosztów doprowadzenia pokoju do stanu początkowego, nie mniejszą niż 200 zł.

 

Pobyty ze zwierzętami

  1. Gość ma możliwość pobytu ze swoim pupilem – psem lub kotem – za dodatkową opłatą. Podczas dokonywania rezerwacji pobytu należy poinformować o przyjeździe z psem lub kotem. Zobowiązujemy naszych gości do przestrzegania naszego regulaminu.
  2. Psy mogą poruszać się wyłącznie na smyczy i w kagańcu, pod bezpośrednim nadzorem opiekuna. Opiekun jest zobowiązany do posiadania aktualnej książeczki szczepień oraz sprzątania po psie. Za zanieczyszczenia pozostawione przez psa na terenie ośrodka, opiekun ponosi karę w wysokości 100 złotych, każdorazowo, gdy zostanie ono stwierdzone przez obsługę Ośrodka. Dozwolone są tylko psy łagodnych ras!

Psy wyprowadzamy poza teren Ośrodka. Psy uważane za agresywne: amerykański pit bull terrier, pies z Majorki (perro de presa mallorquin), buldog amerykański, dog argentyński, pies kanaryjski (perro de presa canario), tosa inu, rottweiler, akbash dog, anatolian karabash, moskiewski stróżujący, owczarek kaukaski.

  1. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez właściciela pensjonatu.
  2. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju, jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych gości i nie dłużej niż 20 minut.
  3. Wszystkie szkody w mieniu pensjonatu bądź mieniu innych gości, spowodowane przez zwierzęta, będą wyceniane przez właściciela pensjonatu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele.
  4. Za niepoinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona kara w wysokości 300 zł.
  5. Pobyt psa przewodnika jest bezpłatny

 

Parking

Zapewniamy miejsce parkingowe (jedno miejsce na pokój) na naszej posesji lub na monitorowanym parkingu. Właściciel pensjonatu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.

 

Cisza nocna

  1. W godzinach od 22:00 do 7:00 prosimy o uszanowanie prywatności pozostałych gości.
  2. Prosimy swoim zachowaniem nie zakłócać miejsca wypoczynku innym Gościom. Właściciel obiektu może odmówić dalszego świadczenia noclegu osobie, która narusza tę zasadę bez zwrotu poniesionych kosztów za pobyt.

 

Opłaty za usługi i warunki płatności

  1. Po dokonaniu wstępnej rezerwacji Gość zobowiązany jest wpłacić na wskazany rachunek bankowy opłatę rezerwacyjną – zadatek w wysokości 30% całości opłaty za pobyt wskazany w rezerwacji w określonym terminie (zadatek nie podlega zwrotowi).
  2. Po otrzymaniu wpłaty zadatku drogą e-mailową lub sms potwierdzimy dokonaną rezerwację i będziemy oczekiwać na przybycie Gościa.
  3. Zadatek wliczany jest do opłaty za pobyt, pozostałą część opłaty należy dokonać gotówką w dniu przyjazdu podczas meldunku osób.
  4. Na życzenie Gości wystawiamy faktury VAT. Chęć otrzymania faktury VAT, należy zgłosić najpóźniej w dniu przyjazdu.
  5. Gość zobowiązany jest dodatkowo uiścić w dniu przyjazdu opłatę miejscową (uzdrowiskową) w wysokości określonej przez Radę Gminy Darłowo.